سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأی [درست] جز هنگام خشم پنهاننمی ماند . [امام حسن علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :3
کل بازدید :10111
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/1/9
6:42 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
silent man[211]
راستی تصویر مال خودمه شخص دیگه نیس فقط با فتوشاپ روش دس کاری کرده ام

خبر مایه
پیوند دوستان
 
دلنوشته های قاصدک افســـــــــــونگــــر بلوچستان ►▌ استان قدس ▌ ◄ پرپر عکس های زیبا اطلاعات عمومی خاطرات دکتر بالتازار .: شهر عشق :. هر چی بخوای پیامنمای جامع ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ دلـتنگـ هشـیگـــــــــی تبسمـــــــــــــــی به ناچار سایت روستای چشام (Chesham.ir) عکس های عاشقانه شیخا گل آفتابگردون وبچه هایش به تلخی عسل Manna Deltangi ♀ خـَط خـَطــے هــ ـآے مــَـن... ♀ جیغ بنفش در ساعت 25 سرگرمی,تفریح,دانلود,عکس,اخبار,ترفند,شاهتور,پاتوق دخترپسرها,سینما وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده) ... یاس ... *دنـیــــای مـــــــن :) * اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... xXx عکسدونی xXx هیئت شاسوسا xXxXx کرجـــیـــهــا و البرزنشینها xXxXx گلادیاتور y divouneh عدالت جویان نسل بیدار ღ♥ღ من و تو ღ♥ღ مهنازوپسراش دلنوشته های یه عاشق! delshekasteh •.♥.• تــــبــلــیـــغــات رایـــگــان •.♥.• عشقولانه،رومانتیک، هم نفس بی نفس، فرشته کوچولو عشق پنهان نگین همراه کاشان عاشق باش و کوچک چون عشق میداند ایین بزرگ کردنت را در آستان جانان احساس ابری فقط ما *کوچه پس کوچه های رفاقت* از یک انسان فیلسوف قرمز ها دیدبان اینترنتی قصر شیشه ای نوجوونی از خودتون ME&YOU فانوس کریستین به نام آنکه مسی را آفرید تا رونالدو بی سرور نماند... سیب، انار black boy جیگر طلا Justin & Selena Fans سکوت شبانه شهدا شرمنده ایم به یاد او ایستگاه دلتنگی جوک و خنده جوجو دهاتی magicschool Tan Tan عکس های سلنا جونم اینجا ماله سلنا و جاستینه هر چی که بخواین دهکده عشق kaveh طرفداران سریال های زیبا تینا


            عشق تو مانند روح در وجود من است که فقط هنگام مرگ از هم جدا میشویم .
            . .

                      مینویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی غمگین و تاریک و سیاه
            مینویسم خاطرات از روی درد / تا بدانی دوریت با من چه کرد . . .

                     زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو
            میمانم . . .

                      دریا  چه دل پاک و نجیبی دارد / چندیست که حالات عجیبی دارد
            این موج که سر به سخره ها میکوبد / با من چه شباهت عجیبی دارد . . .

                     حلالم کن اگر دوری اگر دورم / اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم
            بگو عادت کنم بی تو که میدونی ، نمیتونم / که میدونی نفس هامو به دیدار
            تو مدیونم . . .

                       ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم / که چشم من به هر چشمی نمی نازد . . .

                     هرگاه غروب غمگینی دیدی به یادم باش ، تا هرگاه طلوع زیبایی دیدم به
            یادت باشم . . .

                      زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند
            تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی . . .

                     من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم ، و تو هم میدانی تا ابد در دل من
            می مانی . . .

                     در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . .
.

                     سلام به کسی که به رسم جاده ها دوراست و به رسم دل چه نزدیک . . .

           
            کوه چون سنگ بود تنها شد ویا چون سنگ بود تنها شد
            من که نه کوهم و نه سنگ ....

                      به دنبال کسی هستم که با درد آشنا باشد ،
            دلش غمگین ، خودش ساده ، کمی از جنس ما باشد . . .

                       منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میذارم  / مقصرش تنهاییه من که گناهی
            ندارم . . .

                   تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را ندیدند
            تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدی که هیچکس با آنها نبست . . .

                      سه شاخه گل برات میفرستم
            یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه
            دومی از طرف دلمه که دوستت داره
            و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده . . .

                   من به خود میبالم که در این عصر یخی / دوستی دارم که دلش آیینه خورشید
            است . . .

                        بهار آمد که من شیدا بگردم / چو ماهی بر لب دریا بگردم
            پلنگ در کوه و اهو در بیابان / همه جفتند و من تنها بگردم !

                       توی قلبم نوشتم ورود ممنوع !
            حالا که وارد شدی ، خروج ممنوع !!

                      روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد
            احساس نمودم که دلم در خطر افتاد
            تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت
            زیبایی گل های بهار از نظر افتاد ...

                   نه یادی میکنی نه میری از یاد
            به نیکی باد یادت ای پریزاد
            مرا کردی تو ای دوست ، فراموش
            فراموشیست رسم آدمیزاد ...

                       یه تکه سلام ، دو فنجان مکث و یک لحظه سکوت به احترام نام قشنگت . . .

                       اگر تمامی ابر های آسمان ببارند ، گل های قالی نخواهند شکفت
            و این قانون زیر پا ماندن است . . .

                       عشق تو همچون افق بی انتهاست
            قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست
            زندگی با آرزو ها روبروست
            با تو بودن از برایم ارزوست . . .

                       نترسم که با دیگری خو کنی ، تو با من چه کردی که با او کنی ؟

                       دلم خوش بود تقدیرم به دست تو رقم خورده
            کسی جز دست نا اهلان دل ما را نیازرده
            دلم خوش بود با عشقت غم دنیا حریفم نیست
            شنیدم عاقبت گفتی که عاشق مثل من کم نیست . . .

                   به خاموشی ما منگر که ما خود معدن رازیم.. فلک بشکست بال ما وگرنه اهل
            پروازیم…

                   در جهان هرگز مشو مدیون احساس کسی. تا نباشد در جهان عمرت گروگان کسی.

                  به خاطر خاطره هایت خاطرت در خاطرم خاطره انگیزترین خاطره هاست…

                  نمیدانم چه باید کرد با این قلب آشفته. به فریادم برس ای عشق من امشب
            پریشانم…

                     زندگی هدیه ایست از طرف خدا به ما و نحوه زندگی کردن هدیه ایست از طرف
            ما به خدا پس سعی کنیم بهترین هدیه را به خدا بدهیم…

                      میخوام که عاشقت بشم، گل شقایقت بشم دلم واست تنگ شده، گفتم مزاحمت
بشم…


91/4/2::: 11:0 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به همتون می پیشنهادم بیاین به www.cloob.com
+ hello to every body im ali binam come to speak to all friend how are tou friends excuseme for lter
+ از اینجا به همه سلام میرسونیم امیدوارم موفق ومعیت باشین اومدین تبریز از هر شهری به کافی شاب ایدین تو ابرسان سربزنین باهم قهوه بخوریمفعلا